Informace o firmě - Büroprofi CZ - kancelářských potřeb, kancelářského vybavení, papíru, spotřebního materiálu, kancelářská technika, kancelářské zboží, toner, inkoust, občerstvení, drogerie, především tonerů, inkoustových náplní, reklamních předmětů, tiskovin, kancelářského nábytku, občerstvení, drogistického zboží, potřeby B2B, webshopkancelářských potřeb, kancelářského vybavení, papíru, spotřebního materiálu, kancelářská technika, kancelářské zboží, toner, inkoust, občerstvení, drogerie, především tonerů, inkoustových náplní, reklamních předmětů, tiskovin, kancelářského nábytku, občerstvení, drogistického zboží, potřeby B2B, webshop

O nás

Büroprofi s.r.o. je jedním z předních distributorů kancelářských potřeb, kancelářského vybavení, papíru, spotřebního materiálu (především tonerů a inkoustových náplní), reklamních předmětů, tiskovin, kancelářského nábytku, občerstvení a drogistického zboží pro potřeby B2B a velkoobchodního segmentu v České republice.

Nedodáváme pouze kancelářské potřeby ...

Snadnou orientaci v nabídkách produktů a služeb Vám poskytne náš moderní a přehledný webshop – můžete jednoduše zadat hledaný výraz do vyhledávače a intuitivní našeptávač Vás dovede k tomu co potřebujete. Další možností je kliknout v přehledu zboží na příslušnou kategorii produktů.

S novým katalogem kancelářských potřeb přichází přehledná navigace pomocí piktogramů a produktových filtrů, kdy můžete velice snadno rozpoznat, zda se jedná o novinku v sortimentu, ekologicky šetrný výrobek, produkt naší exkluzivní značky Q-Connect, inspiraci pro zařízení Vaší kanceláře, český výrobek či odkaz na nejžádanější a nejprodávanější zboží.





  • 15 000 produktů ve standardní nabídce!
  • 1 000 produktů vlastní top značky Q-Connect
  • 1 000 eko-produktů
  • 1 000 českých výrobků
  • 500 novinek
  • 500 inspirací pro Vaši kancelář
  • 500 odkazů na nejprodávanější zboží

…zajistíme pro Vás:

  • kontrolu a úsporu nákladů – efektivní nakupování pomocí dvojúrovňového webshopu
  • nejširší škálu produktů a služeb
  • obstarávací servis
  • procesy certifikované podle ISO norem
  • moderní logistiku
  • na přání podrobný reporting
  • outsourcing
  • možnost propojení firemních ERP systémů

Objednávání u nás přináší spoustu výhod mimo jiné

  • vše pro potřeby Vaší kanceláře či firmy z jedné ruky
  • kvalitní a značkové zboží se zárukou
  • individualizovaný online shop s technickou podporou
  • možnost objednávání 24 hodin denně, 365 dnů v roce
  • 24 h dodací lhůta u skladového zboží
  • akční nabídky s hodnotnými dárky
  • dodávky v režimu náhradního plnění
  • příjemné a profesionální jednání