Info tour - Büroprofi CZ - kancelářských potřeb, kancelářského vybavení, papíru, spotřebního materiálu, kancelářská technika, kancelářské zboží, toner, inkoust, občerstvení, drogerie, především tonerů, inkoustových náplní, reklamních předmětů, tiskovin, kancelářského nábytku, občerstvení, drogistického zboží, potřeby B2B, webshopkancelářských potřeb, kancelářského vybavení, papíru, spotřebního materiálu, kancelářská technika, kancelářské zboží, toner, inkoust, občerstvení, drogerie, především tonerů, inkoustových náplní, reklamních předmětů, tiskovin, kancelářského nábytku, občerstvení, drogistického zboží, potřeby B2B, webshop

Pomoc


Dodání

Jaké dodací podmínky platí v Büroprofi CZ?
Objednávky doručené do 17:00 hodin v pondělí až čtvrtek a do 15:00 hodin v pátek Vám budou dodány zpravidla následující pracovní den u standardního zboží.

Objednávky doručené po 17. hodině v pondělí až čtvrtek a po 15. hodině v pátek Vám budou dodány zpravidla do 48 hodin u standardního zboží.
Dodávka zdarma – jak mohu využít této výhody?
Dopravné neplatíte od objednávky nad 1.500 Kč bez DPH. Když je suma objednávky nižší, činí dopravné 100 Kč.
Dodací časy a dostupnost zboží
Když bychom nějaké zboží (nebo i dílčí množství) z Vaší objednávky neměli právě na skladě, na vyžádání můžete dostávat dodací list s informací o nedodaném zboží. Doručení tohoto zboží proběhne v co nejkratším možném čase.
Jak mohu zkontrolovat můj status dodání?
Doručování zásilek probíhá od pondělí do pátku v pracovních dnech. Přesný čas dodání určuje dopravce. Dodatečné informace ke stavu Vaší objednávky najdete v historii objednávek v "Informace o zásilkách".
Mohu dostat zboží ještě dnes?
Bohužel není možné dodat zboží ten samý den, kdy bylo objednáno. Objednávky přijaté do 17:00 hod. a v pátek do 15:00 hod. budou doručené u standardního zboží zpravidla do 24 hodin, kromě víkendů, státních svátků a dnů pracovního klidu.
Informace o zásilkách
Kontaktujte naše obchodní oddělení, které vám informace o zásilkách poskytne.
Kdy mohu počítat s mojí dodávkou?
Objednávky přijaté do 17:00 hod. a v pátek do 15:00 budou doručené u standardního zboží zpravidla do 24 hodin, kromě víkendů, statní svátků a dnů pracovního klidu.

Bohužel Vám nemůžeme oznámit přesný čas, kdy k Vám kurýr přijede. Lze však do objednávky vložit do poznámky Váš požadavek na dobu dodání, kterou kurýr vezme v úvahu při plánování trasy.
Je možné dodat i do zahraničí?
Büroprofi CZ dodává zboží zatím pouze v rámci České republiky.
Najdu u zásilky fakturu za zboží?
Ne, faktura bude poslána na fakturační adresu poštou. Ke zboží je přikládán dodací list. V případě Vašeho zájmu budeme fakturu zasílat elektronickou poštou na Vámi sdělenou elektronickou adresu (e-mail).

Zaslání zboží zpět

Když přijede kurýr s novou zásilkou, mohu mu dát zboží, které chci zastat zpět?
Ne, kurýr smí přebírat Vaši zásilku pouze, když je to předtím dohodnuté, objednané a potvrzené prostřednictvím Büroprofi CZ. Bez objednávky na přebrání zásilky kurýr nesmí danou zásilku vzít zpět.
Kdy bude zboží pro zaslání zpět vyzvednuto?
Postaráme se o vyzvednutí zboží, jakmile si to s námi dohodnete.

Internetová stránka

Koho mám kontaktovat v případě technických potíží s internetovou stránkou?
V takovém případě prosím kontaktujte administrátora. Všechny potřebné kontakty nalezente na této stránce: "Kontakty"
Co se stane s mojí objednávkou, když se přeruší internetové spojení?
Když dojde k přerušení Vašeho internetového připojení v čase objednávání, objednávka se neztratí. Vaše zboží najdete v nákupním košíku, když se vrátíte zpět na naši internetovou stránku. Podmínkou je, že jste byli na ní předtím přihlášeni. Průběh objednávky můžete vidět i v „Historii objednávek“, tak zjistíte, jestli Vaše objednávka byla přijata.

Náš zákaznický servis zajistí, že nedojde k žádnému zdvojení objednávky.

Pokud máte další otázky, kontaktujte nás na tel. Čísle +420 387 787 787.
Co mám dělat, když jsem zapomněl svoje heslo?
Když na úvodní stránce kliknete na "Zapomněl jsem heslo" a zadáte Vaše uživatelské jméno a e-mailovou adresu, bude Vám automaticky poslán e-mailem link, kde si můžete zadat heslo nové.
Změna hesla – jak mohu změnit své heslo?
Po přihlášení najdete pod políčkem "Můj účet" možnost "Změnit heslo" - po zadání Vašeho starého hesla můžete zadat své nové heslo.

Ostatní

Všeobecné obchodní podmínky
Aktuální VOP
Jak obdržím výhodné prodejní a marketingové akce případně výprodejové nabídky za sníženou cenu?
Aktuální akce jsou na webu www.bueroprofi.cz, speciální nabídky budete dostávat také pravidelně formou direct mailingu, případně Vás s nimi rád seznámí náš zákaznický servis.
Jak spravuje Büroprofi CZ moje údaje?
Na zpracování Vašich údajů, které nám poskytujete v prostoru internetu, používáme bezpečný způsob přenosu dat, tzv. přenos SSL (Secure Socket Layer). Tento způsob zaručuje, že každý Váš údaj se předtím, než je k nám odeslán, automaticky zakóduje a je tím chráněný proti přístupu nepovolaných osob.

Kontakty

Jak můžete kontaktovat Büroprofi CZ?
Na naší stránce s kontakty naleznete příslušné e-mailové adresy a telefonní čísla a po přihlášení i kontakty na Vašeho obchodního zástupce a asistentku prodeje. Podívejte se prosím na stránku: "Kontakty".

Vyhledávání

Nemůžete najít požadované zboží?
Pokud nemůžete najít nějaký produkt, příčina může být následující:
  • hledaný produkt není v našem sortimentu
  • název produktu byl změněn
Na přání Vám rádi obstaráme zboží, které není v naší standardní nabídce. Na tyto objednávky se však nevztahuje možnost vrácení nebo výměny zboží.
Náš tým je Vám k dispozici pro další dotazy:
Jak vyhledávat zboží efektivně?
Často vede vyhledávání pojmů jako např. „pořadač“ nebo „papír“ k nepřehlednému výsledku díky velkému množství nalezených artiklů. Musíte pak prolistovat několik stránek, než naleznete požadovaný produkt.

K urychlení vyhledávání zadejte produkt v požadované barvě, velikosti, popř.ho charakterizujte dalšími klíčovými slovy.

Hledáte např. červený pořadač formátu A4? Zadejte prosím vyhledávací pojmy: „pořadač A4 červený“. Tím nezkrátíte pouze dobu vyhledávání, ale obdržíte rovněž přehlednější výsledek.Dalším příkladem by byl i „kopírovací papír A4 bílý“ – obdržíte všechny bílé kopírovací papíry ve formátu A4.

Bližší definicí hledaného produktu obdržíte vždy lepší výsledky vyhledávání a navíc uspoříte čas věnovaný této činnosti.

Kde je moje objednávka?

Jaké údaje naleznu v historii mých objednávek?
V historii objednávek naleznete Vaše objednávky posledních 2 let, které jste realizovali přes náš online shop. Zde uvidíte na jeden pohled číslo objednávky, datum, hodnotu a status objednávky: „přijatá“, „otevřená“, „odmítnutá“, „odeslaná dne“.
Co znamená status objednávky: "přijatá", "otevřená", "odmítnutá", "odeslaná dne"?
"Přijatá" znamená, že jsme obdrželi Vaší objednávku a vyřizujeme ji.

"Otevřená" znamená, že část Vaší objednávky nemůžeme vykrýt, protože některý produkt momentálně nemáme na skladě. Tento produkt bude dodán dodatečně.

"Odeslaná dne" znamená, že Vámi objednané zboží již opustilo náš sklad a bude Vám doručeno co nejrychleji, resp. Vám již doručeno bylo.

"Zamítnutá" znamená, že Vaše objednávka byla zamítnuta Vaším supervizorem, který má funkci schvalovatele. Zamítnutá objednávka nepřijde do Büroprofi CZ a nebude tudíž ani zpracována.
Jak zjistím, že Büroprofi CZ obdrželo moji objednávku?
Po odeslání Vaší objednávky, obdržíte první potvrzení e-mailem, že jsme objednávku obdrželi. Po zpracování objednávky Vám pošleme další potvrzení - elektronický dodací list, který obsahuje adresu dodání, číslo objednávky a další údaje ohledně Vaší objednávky.
Jak dlouho uchovává Büroprofi CZ moje objednávky?
Vaše objednávky uchováváme 2 roky. Všechny objednávky, které jste zadali za poslední 2 roky na www.bueroprofi.cz, můžete najít v historii objednávek a znovu se na ně podívat.

Důležité pokyny pro objednávku

Důležité pokyny pro Vaši první online objednávku
Při Vaší první online objednávce klikněte na úvodní straně na "Nový zákazník" a vyplňte formulář. Potřebujeme od Vás jednorázově několik údajů, abychom Vám mohli přidělit zákaznické číslo.

Jsou potřebné tyto následující údaje:
  • přesný název firmy a dodací adresa, IČO, DIČ,
  • jméno, příjmení,
  • E-Mail,
  • tel. číslo objednávajícího


Jen tak Vám můžeme zaručit vystavení správné faktury.
Prosím nezapomeňte si přečíst a odsouhlasit naše Všeobecné obchodní podmínky. Mějte prosím pochopení, u prvních objednávek může být dodací lhůta až 3 pracovní dny.
Kam mám vložit moje vlastní číslo objednávky?
Zadejte prosím toto číslo do určeného políčka "Vaše číslo objednávky".
Mohu do již odeslané objednávky doplňovat další zboží nebo některé položky stornovat?
Büroprofi CZ Vám zpravidla poskytuje 24 hodinový čas dodání. Vaše objednávka je proto okamžitě po obdržení odeslaná naší logistice pro zpracování a expedici. Z tohoto důvodu není bohužel možné nic přidávat nebo stornovat.

V nutném případě volejte zákaznický servis na tel. čísle 387 787 787 nebo vytvořte novou objednávku.
Jak zjistím, jestli je objednávané zboží skladem?
Pokud nejste přihlášeni podívejte se na text pod obrázkem produktu ve výsledcích hledání. „Běžně skladem“ znamená, že většině případů je zboží k dispozici. Text „ Dostupnost: ca. xxx“ označuje zboží na objednávku s přibližným údajem dodací lhůty. Po přihlášení se Vám objeví exaktní a průběžně aktualizované znázornění počtu ks na skladě u standardního zboží.
Jak mohu moji odeslanou objednávku stornovat?
O stornování již zaslané objednávky nás prosím obratem informujte na tel. čísle 387 787 787 a zároveň napište e-mail na: webshop@bueroprofi.cz. Protože zpravidla dodáváme do 24 hodin, jsou Vaše objednávky okamžitě zpracovávány, po předání na naši logistiku již nelze do procesu dodání stornem objednávky zasahovat.

V případě, že jste zboží přijali, jděte v historii Vašich objednávek na políčko "Reklamace", zvolte příslušnou objednávku a udejte důvod vrácení zboží a příslušné množství. Nebo informujte naše reklamační oddělení o zboží, množství a důvodu vrácení. Obratem dostanete e-mailem nebo faxem potvrzení o možnosti vrácení zboží. Toto potvrzení přiložte prosím ke zboží, které vracíte (zboží zabalte tak, abyste zamezili případnému poškození přepravou) a odešlete domluveným způsobem.
Mám více zákaznických čísel. Je jedno, které použiji?
Pokud máte dvě nebo více zákaznických čísel (např. když objednáváte pro několik firem, nákladových středisek, atd.), máte zároveň i více uživatelských jmen a hesel. Proto bychom Vás chtěli poprosit, abyste je přesně rozlišovali. Předejdeme tak chybným dodávkám a následným chybně vystaveným fakturám.
Nabízí webshop kompletní nabídku produktů a služeb?
Ano, Büroprofi CZ prezentuje svoji nabídku produktů a služeb online pouze na www.bueroprofi.cz s denně aktualizovaným sortimentem a akčními nabídkami.

Mé konto

Mohu mít při jednom zákaznickém čísle více dodacích adres nebo vyžaduje každá dodací adresa jiné zákaznické číslo?
Ne, nepotřebujete pro každou dodací adresu jiné zákaznické číslo. Zákaznické číslo se vždy váže na fakturační adresu. Když si přejete, aby bylo zboží zasíláno na různé adresy, můžete zadat vícero nákladových středisek s rozličnými dodacími adresami. Můžete mít také při jednom zákaznickém čísle několik různých dodacích adres.